Blääää

Megaförkyld är man nu. Helt täppt i ena näsborren och den andra bara rinner det ur... har haft feber inatt och lite idag. HATAR att vara sjuk när man har såååå mycket att fixa med och så är det ju vackert väder man vill njuta av. Låg i skuggan med Nemo en stund när febern gick ner för jag höll på att smälla av av värmen...

Hoppas ni slipper vara sjuka! =)

Daniel är ute i lgh och tapetserar sista rummet, hallen. Får se hur mycket han hinner, tror inte att någon kunde hjälpa till idag tyvärr, då får jag så sjukt dåligt samvete när jag inte pallar hjälpa till =( Men men, imorgon vägrar jag vara sjuk!!!

Jag får spunk av att inte ha ett eget hem, egen säng och kunna gå ut på stan när jag vill och behöver... det MÅSTE bli klart innan jag tar in på psyket! En dag till sen är det helg och då ska vi tusan jobba ihjäl oss i den där lgh!!!!

Nu ska jag snyta mig för 183759 gången idag...hej svejs!


Kommentarer
Annelie

stackars gumman..

2009-06-26 @ 08:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0