lite bra saker med

Jag har visst varit rätt gnällig när jag skrivit här, men det har ju varit lite jobbigt med. Men det har ju hänt roliga saker med förstås!

I helgen åkte vi som sagt till stugan för att koppla av/bort från lgh. Fredagkvällen spenderade vi med Casse och Sara i deras husvagn nånstans på västra sidan, minns inte vad stället hette. Åt gott grillat och våra små busar levde runt som bara den, Bästis och Nemo. Killarna avslutade med nakenbad hehe...
Lördagen fixade vi lite matsäck och sen kom Casse och Sara upp till oss, sen åkte vi runt typ hela dagen och kollade raukarna och Trollskogen och lite sånt där... sen blev det grillning i vår stuga och vovvarna busade på tills de var helt slut...sen delade de kudde på altanen, supersöta!

Fick min första förvärk i lördags med, kändes lite läskigt... men det gick ju över! Sov bort den hehe....

I söndags åkte vi till Kalmar och köpte lite grejer till badrummet och sen åkte vi "hem" (Kristvallabrunn har blivit vårt hem!) Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Stekhuset och käka och sen gå på Svensson Svensson med Fidde, Annelie, Petter och Evve! Mycket trevligt och vääääldigt roligt måste jag säga =) Skrattade nästan hela tiden!

Igår gick jag runt här med mina svullna fötter, lagade mat och vilade typ... meningsfullt! När Daniel kom hem åkte vi ut till lgh och kollade posten, vi gick inte ens in!! Så trötta är vi på den... =P Sen inhandlade vi 2 stolar och 2 filtar på ÖoB till festivalen. Efter det åkte vi till Jonathan och Hannah och hälsade på en stund. Elias ville inte ligga och sova så han kom ut en stund han med...han är så duktig på att gå nu =)

Idag ska jag försöka hitta laddaren till lilla kameran (Ny regel på festivalen för i år: INGA SYSTEMKAMEROR!)
Sen köpa lite mat som vi kan leva på i veckan och leta fram lite varma kläder m.m. att packa med... jag ska nog skriva en lista, annars glömmer jag hälften!

Fick min nya mobil igår. Men hade fått ett nytt nr, så nu måste jag skicka in papper om att jag vill ha mitt gamla kvar, blir ändå smidigast så. Men fin var den!

Nu blir det bara massa babbel här...
Hultsfred nästa!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0