BIG

Sista dagen på festivalen idag. Vi ska gå på EN konsert idag och det är Lasse på Hawaii scenen.. sen är det sluttt!

Jag är så stor så det har varit lite jobbigt vissa stunder, men det visste jag ju innan. Värst var när vi skulle se Erik Hassle. Då trodde jag att jag skulle antingen slåihjäl någon eller föda mitt i kön! Shit vilken trängsel innan vi kom in.... stod i en fin kö först, sen kommer folk från sidorna och tränger ihop oss som står framme i mitten så det känns som att man står längst fram på en rock konsert. Både Daniel och jag gjorde allt för att skydda magen såklart, men precis innan jag kom in så trycktes jag upp mot ett stängsel... men vi klarade oss bra jag och bebben... Tyvärr hade Hassle ont i halsen och spelade ca 5 låtar, så stunden i kön var längre än själva konserten! Liiiiiite surt!

The Killers är bäst, så är det ju bara. Det var ju därför jag ville gå på festivalen... love love love =)

Nu längtar jag tills vi kan flytta in, föda barn och jag kan få tillbaka min normala kropp och kunna knyta skorna själv =P

Men häromdagen fick jag pedikyr av mamma. LYX! Jag kan ju inte klippa tånaglarna ens själv, så jag fick hela kitet... det tyckte jag om =)

Ha en najs kväll, det ska vi ha! Vi ska testa vildsvinskebab idag, såg gott ut...bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0