Undercover

När jag går ut och inte orkar träffa på folk man känner eller man känner sig hängig eller har man helt enkelt en fuldag...(alla 3 stämde in idag) då klär jag på mig massa kläder och sjalar och huvudbonader så ingen ska se att det är jag! Känner mig som en spion när jag småspringer dit jag ska haha.... Ja, jag är lite knäpp.

Ibland vill man bara va helt anonym.

Idag blir det köttbullar och spagetti till middag. Inte överambitiöst, men igår gjorde jag potatisgratäng och vildsvinstek så jag känner att det är ok att göra det enkelt för mig idag.

Annars?
Tvätta vid 5 och resten av kvällen.

Jag är jättedålig på att ringa mina föräldrar, måste bara erkänna det. Usch, jag skäms. Jag ringer kanske en gång om året.. men de ringer ju mig oftare, tur det! Igår ringde min pappa och vi pratade om hus och grejer...då kände jag att imorgon ska jag ringa mamma, för det måste ju vara jämt.... annars blir det orättvist. Självklart ringer mamma mig på morgonen idag haha... jag älskar er så mycket! SKA försöka bli bättre på att höra av mig....

Nu ska jag laga mat. /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0