Trött

Idag fyller världens bästa storasyster 28 år!!! Grattis Eve..!



Igår fixade världens bästa storasyster åksjuketabletter åt mig... tog en igår kväll innan vi skulle till F o A. Blev väldigt trött av den men mådde inte direkt illa. När jag kom hem hade jag väldigt ont i magen, tog en timma att somna... men kanske var för att Daniel inte var hemma. Gillar inte att sova själv.... men så tänkte jag hur skönt det är att ha hela sängen själv, ingen som andas i ens ansikte....då somnade jag direkt....

Idag tog jag en likadan tablett på morgonen. Funkade bra ett tag, sen blev jag liggande i soffan och mådde jätteilla och var yr i huvet.... där har jag legat tills nu.

Jag missade fikat hos "farmor" och jag blev helt överkänslig och låg här hemma och grät över det. "Söta farmor som ville bjuda på fika.... och så ligger jag här"....buhuu..... när jag började må bättre så fantiserade jag om att farmor bjöd på semlor och att hon KANSKE skulle skicka med en hem till mig! Gissa vad....det var precis vad hon gjorde =) Jag började gråta igen haha.... när Daniel kom med en påse med en semla och 2 kakor till plus ett kuvert med pengar som försenad julklapp.....då rann tårarna....shit, vad händer med mig?? Snacka om sentimental hehe...men farmor Olofsson är lätt den sötaste och goaste tanten i stan!

Nu är D och tränar fotboll. Han ville visst börja med det igen, men nu är det med Örsjö och Petter!

Sen ska vi äta fisk...jag får för mig att jag vill äta något och då måste jag bara ha det! Som gul kiwi... visst, det gillar jag i vanliga fall men nu är jag beroende av GUL KIWI.... och idag har jag fått för mig att jag vill äta fisk, så då blir det så =)

Ha en rolig och kul och spännande lördag kväll ni ogravida människor!!! Jag är inte alls avundsjuk... jag kom nyss på mig själv att vara avundsjuk på min 14 åriga syster. My God..... jag hade kul på den tiden, och nu sa hon att hon ska iväg med några kompisar ikväll och "träffa lite folk"... plus att hon är nyförälskad och ihop med nån söt kille som kallas Tusse...jag hade också en Tusse en gång haha......(hans kusin)... men jag är helt översentimental för tillfället så jag tänker tillbaka på gamla tider och sånt...ojojoj..... man är gammal nu!

SNÄPP UPP DIG! =)

Men seriöst... ha en rolig kväll nu =) Ha kul åt mig också.....//E



Kommentarer
Anonym

Tack snälla du!!! tycker om dej sååå mycket! Lider me dej gumman. bara ring och säg om jag kan göra nåt för dej! kraam kraam

2009-01-12 @ 20:20:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0