Pojke Ståhlgren

Ja så heter han än så länge hehe.... i alla fall på webbisar!

Min kusin Pontus och hans fru Marie fick en son igår! Grattis grattis till dom. Här kan ni se sötnosen---> Pojke Ståhlgren

Nu har jag varit på stan. Jag gick först bort till Försäkringskassan...trodde jag skulle svimma när jag kom in. Helt fullproppat med folk! Och mest 55 plusare... några med rullator... vad är det här liksom? Tog en lapp, och fick sätta mig på arbetsförmedlingens sida, så jag såg inte vilket nr som var på tavlan, men räknade folket och det var 15 personer före mig i kön... kände paniken komma och började svettas som bara den.. ok, jag väntar tills en person är klar så får jag se hur lång tid det tar för varje, tänkte jag... satt där i en kvart, ingen hade kommit ut! Jag skiter i det här, jag kommer kräkas här i kön eller där inne om jag sitter här längre... så jag gick.

Ska gå dit sen efter lunch och hoppas på att det är mindre med folk då, annars får jag väl ringa och boka ett möte. "Du har 278 personer före dig i kön, var god dröj".... hatar redan FK.

Jag tänkte att jag kunde hälsa på Jenny, men hon svarade inte, så jag gick och köpte en present till Eve. Bra att ha det gjort! Sen gick jag till Bokia och köpte mig en snygg almanacka, behövde jag verkligen och ett kort som jag ska skicka till Pontus och Marie! Sen kom jag på att mandelolja har jag ju inte köpt än..och magen har ju faktiskt börjat puta lite och bristningar vill jag inte ha! Så gick in på apoteket och köpte det med... nu är jag helt slut och ska försöka äta något innan jag ger mig ut igen.

Måste ju lägga upp et tkort på hur rolig figur jag har nu. Ser lite ut som en seriefigur faktiskt!... gick ner 6 kg när jag mådde som sämst och har inte gått upp dom helt än och det syns på låren. Så smala ben och putmage! Ser för roligt ut =)



Kommentarer
Mikaela

De är fina =) Söt du är med magen din...hehe Kramiz

2009-01-13 @ 11:55:20
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela

Ja visst är dom fina! kostade mig bara 270 kr...inga riktiga Uggs...men jag bry mig inte när jag ändå är mamma ledig och inte vill lägga ut så mycket pengar på mig själv =)



Är du sugen kan man köpa dom direkt på trader med frakt 81984898" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Nya-Chestnut-UGGS-Stil-Skor-storlek-35-men-passar-aven-36-auktion81984898



Söt du är i din mage! Kramiz

2009-01-13 @ 12:17:19
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela Kronberg

test? Det går inte att skicka till dig! kanske kommer upp senare?!?!

2009-01-13 @ 12:18:01
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

Du ser inte rolig ut du ser så söt ut så!

2009-01-13 @ 20:25:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0