Inspiration

Man kan tro att jag har blivit helt efterbliven när jag mest bara är hemma i lägnheten och knappt går ut. Men så är det inte... när jag ligger i soffan eller sängen och mår dåligt så fantiserar jag en massa! Tänker på framtiden, vårt hus, vårt lilla barn och massa roligt! Sånt gör att jag orkar med att må dåligt.

Jag har också tänkt igenom mitt liv fram till nu ganska många gånger. Jag vill skriva böcker! Jag skulle kunna skriva minst en bok om varje liten period i mitt liv... så det ska jag göra nån gång. Jag är en riktig drömmare och grubblare egentligen. Skulle vilja vara författare..och skådespelare... när jag var yngre var jag alltid med i pjäser och sketcher och sånt på "roliga timmen" på fredagarna. Klädde ut mig hemma och älskade att spela roller. Till och med på högstadiet, när man började bry sig om vad andra tyckte om en, så var jag med i en musikal som vi spelade upp för hela skolan.. jag DANSADE inför hela skolan.. sjöng gjorde jag med, men det är inte min grej. Men skulle vilja utveckla min skådespelartalang. Ok, jag har kanske ingen sån talang, men det skulle va kul att testa på... finns ju kurser man kan gå. Ska nog kolla upp det där lite =)

Vågar knappt säga det... säger jag det så blir det dåligt igen säkert... men jag säger det ändå! Idag har jag mått helt ok. Mått dåligt en halvtimme sammanlagt! Men nu kommer jag säkert bli dålig bara för att jag säger såhär....

Den här coola kjolen SKA jag ha:


Ska försöka komma undan med ett billigt bud på tradera. Tycker den är så snygg =)


Kommentarer
Anonym

OH MY GODT! Otroligt vacker! =D (Otippat att jag kommenterade den, hehe.)

2009-01-12 @ 18:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0