Idag...

fyller min lilla mamma år, grattis till henne!

Helgen var helt ok. Lördag kvällen var najs, Daniel fixade gratäng och lite rådjur och vildsvinsfilé och så kom Mikaela, Marcus och Liam upp. Tog det bara lugnt och hade trevligt. Daniel följde med dom hem och lanade och sen hade han varit en sväng hos Jimmy med.

Igår mådde jag inte så bra, men tog tag i min späda kropp ändå och så åkte vi förbi Hannah, Jonathan och Elias och hälsade på en kort stund. De är på g att köpa ett hus, får kanske veta idag om de får det? Hoppas på det =)

Efter det åkte vi till Eve. Hon eldade på i kaminen eller vad det heter, så till och med jag fick ta av mig några plagg hehe... drack te och gick runt och kollade.. man bara älskar ju det där huset. Känns för bra för att vara sant =) Vi kommer nog hälsa på rätt ofta nu hehe..

Tyvärr började jag må riktigt illa när vi var där, men kunde inte kräkas, så vi åkte hem..mina tabletter tog slut i helgen med. Min kära syster kom upp på sin rast nyss och gick och hämtade ut nya tabletter åt mig, hon är bäst!

What else?
Har pratat med pappa nästan en timme.. han hoppas på att vi får det där huset, men "får ni det inte så är det inte meningen"... precis så tänker jag med. Men hoppas kan man ju =)

Enligt mina egna beräkningar så går jag in i v.12 på onsdag... simsalabim så kommer illamåendet att försvinna! Ehhh eller kanske inte riktigt så... men hoppas att det händer SNART!!!!

//E


Kommentarer
Matilda

Åh jag vill också ha ett hus som Eves! Det var verkligen hur fint som helst!!.. hoppas det är meningen att ni ska få det huset som ni har kollat på!.. och hoppas att illamåendet försvinner på onsdag. håller tummarna! =)

2009-01-19 @ 13:56:51
URL: http://ombytlig.blogg.see
Mikaela

Tack så mycket för den goda maten =) Det blir svårt att slå den rätten nästa gång vi ska bjuda er ;) Säg till om du är sugen på att ta en promenad någon dag! KRAM

2009-01-19 @ 16:02:57
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0