frukost

Hej hopp!

Igår åt jag glass och egengjord jordgubbsås hela dagen, det var det enda jag fick i mig tills kvällen kom, riktigt gott!
När Daniel kom hem åt vi kroppkakor, fick i mig 4st!!! Sen åkte vi bort till Eve och Henke och de andra åt kräftor, jag åt en macka :) Det var najs... så mysigt att bara vara där!

Sen blev det städning på dagis rätt så sent, var hemma runt halv 11...då var det bara sängen som gällde =)

Idag kommer nog Jenny och Elize en stund. Vi ska kolla på Juno ihop. Såg den igen igår och jag bara älskar den filmen... kan se om den hur många gånger som helst, verkligen min humor och så är den så fin på slutet så man fäller några tårar varje gång.... har ni inte sett den än? SE DEN!




Nu ska jag äta upp min äggmacka och min gula kiwi.
Ha det najs!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0