gråta lite

Jag brukar gråta när jag ser någon annan gråta eller om jag kan leva mig in i nån ledsen persons situation. Men nu har jag blivit ännu värre... igår såg jag (jag tror att det var sista avsnittet av the hills season 4?) när Heidi skulle gifta sig med Spencer lagligt i rådhuset... ojojoj, jag  bölade som bara den.

Idag såg jag Desperate housewifes, deras handyman Eli dör och alla har fina minnen av honom...jag bölade non stop i 40 minuter....

Men det är skönt att gråta lite då och då!

Ska försöka äta nått nu, har inte gått så bra hitills idag... får se om jag kan få behålla en macka kanske.... eller lite glass?

//E



Kommentarer
Matilda

haha jag grät också lite när heidi och spencer skulle gifta sig i rådhuset..

2009-01-20 @ 12:15:50
URL: http://ombytlig.blogg.see
Annelie

Jag kollade på Goast Whisper förra veckan o stor bölade i slutet.. Fredrik trodde att jag hade slagit mig eller nått...

2009-01-20 @ 17:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0