brunett

det är år 2009 och jag är brunett igen. "Du ser ut som när vi träffades..." //Daniel

En liten sneak peak...


Trivs inte så bra med mitt utseende för tillfället, måste sminka mig om jag ska våga visa mig på bild och det orkade jag inte, därför ser jag ut som en ond clown hehe...

Nyåret firades in med ett gäng glada och fräscha människor i Borgehage på Öland! Jag mådde dåligt på förmiddagen så tog ett tag att komma iväg, men sen orkade jag hålla igång ganska mycket. Åt massa gott och hade det bara bra...=)

Igår när vi kom hem så fick jag ta en tablett och vila en stund, sen åkte vi till Mikaela, Marcus och Liam. De bjöd på tacos och film, gott och trevligt! Liam fick ett litet fnitter anfall, det var riktigt roligt haha.... skrattade högt åt ett ljud som Marcus gjorde. Så himla söt!

Idag är Danne ute hos sina päron och tillverkar deras tredje vildsvinskoja... en som man kan sova i...jaa, alla har ju olika intressen hehe...

Själv har jag blivit allergisk mot något. Började nysa hysteriskt och halsen och näsan killar och jag får snyta mig massa och nyser helt galet mycket...misstänker en Amaryllis...ställde ut den i köket istället, får hoppas det hjälper!

Annars? Jo, har kollat på Britney, for the record... hon vill inte ha nån medömkan, men jag kan inte låta bli att tycka synd om henne. Det är starkt gjort att ta sig igenom allt skit hon har gått igenom... hon är ju precis som oss andra. Vi har alla gjort misstag och saker vi skäms över och ångrar, men vi hängs inte ut på löpsedlarna! Vi kan gå ut och handla utan att 30-40 papparazzis följer efter en.... man har det bra =)

//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Du är alltid fin Tjejen och då menar jag alltid ! Med eller utan smink =)

2009-01-02 @ 14:15:13
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0