bla bla bla

Ja Emmy, trodde du skulle gilla kjolen hihi.. jag menar, den är ju röööd...OCH prickig...! =) Kan det bli mer Emmy?

Imorgon ska jag gå till Försäkringskassan, lite nervös. Gillar inte såna där ställen, men lika bra att få det överstökat!

Har verkligen inget vettigt att skriva så funderar på en bloggpaus, eller fortsätter jag med mina meningslösa inlägg..de är ju lite terapi. Och ni som läser får ju skylla er själva... ni BEHÖVER ju inte läsa mitt "måillagnäll" och annat trams...

På lördag ska vi titta på ett hus och efter det ska vi hjälpa E o H att flytta =) Får se hur mycket jag orkar med, men det ska bli kul att få va med i alla fall! Ååå deras snygga hus....!

JAG VILL MED HA HUUUUS!!! OCH INREDA...JAG VILL INREDA!!!

Men vår tid kommer...

Nu undrar jag vart D är... förmodligen fortfarande på övning med RT, men brukar inte ta så här lång tid. Men han dyker väl upp snart =)

Bla bla bla....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0