allt luktar spya

Idag gick det inte så bra med morgonillamåendet. Kräktes ner hela badrummet... hann inte tända lyset och se att toalettlocket för en gång skull inte var uppfällt... allt blev nerspytt! Mattan med... usch va äckligt det är! Jag har aldrig torkat spyor i hela mitt liv, inte ens mina egna..... har haft snälla föräldrar som gjort det och för det mesta har jag prickat toalettstolen... nu när jag skulle torka upp så stank det ju så jag spydde av lukten med! Jaa... vad ska man säga?

Hoppas såååå att det vänder vid v.12.....helst innan!

//E


Kommentarer
Mikaela

Får hoppas illamåendet försvinner snart så du slipper plågas av det där eländet =( Har du testat åk sjuk tabletterna som finns att köpa utan recept på apoteket? Dom tyckte jag var bättre än de jag fick på recept...testa =) Japp tonårstiden då var det Kent och Jupiter ett tag...men jag älskar i stort sätt all musik, men jag har lite svårt för Lars W =P Men annars är jag en allätare..hehe



Hur mår du annars då? HAr det blivigt lite bättre el? Få ta och ses snart igen KRAM

2009-01-08 @ 14:54:43
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Evve

Håller med Mikaela om åksjuketabletterna! Tyckte de funkade hur bra som helst!

kram kram

2009-01-08 @ 23:09:07
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0