Tom/Full

Nu när jag sitter här blir jag helt tom i huvudet. Men egentligen har jag hundramiljoner olika tankar och funderingar som jag skulle kunna skriva om.

Kan ju ge en liten uppdatering av de senaste dagarna:

Söndag kväll gick vi på bio med Casse och Sara, kul att träffa dom, blir väldigt sällan. Såg Benjamin Button filmen. Den var helt ok, men väldigt låååång! Men det var kul i alla fall.

Måndagen, då jobbade jag heldag. Ett bygge var tvunget att va helt färdigstädat så jag var totalt slut efter den dagen... orkade inte jobba mitt kvällsjobb så det sköt jag fram till tisdagmorgonen.

Tisdagen..gick upp strax efter 4 och gick och städade. Fick avbryta för att kräkas på barntoaletterna... usch. Det var bra att handfaten ät så låga, då kan man dricka vatten när man sitter på knä :P
När jag var färdig gick jag hem och somnade om. Resten av dagen ät en enda stor SPYA. Kunde inte behålla nånting. Inte ens illamåendetabletterna... låg i soffan, sprang och spydde... på kvällen fick jag i mig lite glass och en apelsin. Det kom inte upp, men mådde jätteilla. Daniel fick migrän med stackarn... båda låg helt utslagna och bara längtade efter en ny, bättre dag!

Eftersom jag inte pallade gå och städa igår kväll tar jag det ikväll, får kolla så att det är ok bara.

Idag steg jag upp vid 8.00. Har fått i mig frukost och en tablett så mår helt ok, så himla skönt =) Man blir så tacksam för de bra dagarna när man mår så dåligt vissa dagar. Vet inte vad jag ska hitta på nu, men har fyllt i ännu fler blanketter från FK (Blääää!), så kanske borde gå och lägga på det på lådan.

Har kollat lägenheter i Kalmar nu. Vissa kostar ju som ett hus kostar i Nybro, men det finns hyfsat fina runt 200-300 tusen och hyrorna är ju som Nybro... men Daniel vill så gärna bo kvar här. Jag har ju många kompisar här och min kära syster, men  annars... jobb skulle jag lätt få på städfirman jag jobbade för innan i Kalmar... skulle va skönt att flytta till Kalmar, tycker om den staden väldigt mycket. Men det kanske får bli ett framtidsprojekt =)

Ska kolla på en fyra i Hanemåla By på söndag. Vi har första tjing på den om vi vill ha den. Men men..får se helt enkelt!

Blir tokig på det här boende letandet. Längtar tills man har en annan lägenhet och kan börja flytta in och till slut ha allting klart!!!!

Idag är jag i v. 16...tiden går så fort!
Emmy, hittar tyvärr ingen bild som du kan kommentera hihi...

Ha en bra onsdag! //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0