tjingeling!

Idag är det måndag. Jag har jobbat hela dagen =) Money money money.... hehe.

Just nu är det bara lägenheter i mitt huvud. Vi ringer på lgh, vi kollar, vi funderar.... jag drömmer till och med om lägenheter! Plus att jag byggstädar lägenheterna på strandvägen denna veckan..... blir helt tokig!

Ikväll ska vi kolla på ännu en lgh. En fyra. Bostadsrätt. Jag kommer nog vilja ha den... men den kostar 5400 i mån. Lite dyrt... Igår kollade på vi en trea, också bostadsrätt, men den kändes så liten. Och så fanns det bara 2 garderober i hela lägenheten! Men den var fin.... Jaa, man får verkligen väga för och nackdelar när man kollar på lägenheter...
Imorgon ska vi nog kolla på en hyresrätt... men den vet jag att Jenny vill ha så känns väldigt dumt om vi skulle vilja ha den och det blir vi som får den... tycker det är taskigt. Men kolla kan man ju alltid göra...

Shit..ska jobba 2 timmar ikväll också, sen upp tidigt imorgon igen... men jag ska på MASSAGE på eftermiddagen. Man får gratis på jobbet en gång i månaden, tänkte att jag skulle börja utnyttja det... men snart är väl magen så stor så man inte kan ligga på mage längre hehe...

Helgen var najs! Mådde dåligt på lördag eftermiddagen dock och kräktes en del... men resten av tiden var kanon =) Träffade Mamma och Emmy och Ellen...och pappa lite med och mormor också. Och Bibbi som trodde att jag var Emmy, som vanligt....

Fick ett brev idag. På kuvertet stod det Emilia Callenryd, Centralskolan 9B, Hultsfred.... jag bara Whaaat???
Öppnade och då är det en klassåterträff med 9a, b och c! I maj tror jag det var... sånt kan ju va kul, men känns lite skrämmande också.... träffa de där galningarna igen haha... Ska göra en liten investigation... så man vet lite vilka som tänker dyka upp......Det är Emmelie jag har kontakt med...och lite med Madde... sen var det ju några år sen man träffade resten!.... Tänk att det är 10 ÅR SEN VI SLUTADE 9AN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Annelie

Duktig du är som jobbar nu.. Tror att det kan pigga upp dig lite med... Vill veta mer om lägenhets letandet..? Krama

2009-02-09 @ 20:23:47
Annelie

Duktig du är som jobbar nu.. Tror att det kan pigga upp dig lite med... Vill veta mer om lägenhets letandet..? Krama

2009-02-09 @ 20:28:51
Emmelie

Hejsan millan, Fick oxå det där klassåterträffs brevet idag, Ja tänkte ba, är det redan dags för det där! så lång tid har d väll inte gått så man ska på klassåterträff, fast 10 år det är väll ett tag sen...

Iafall, scaaaaary!

Kram-kram/Emmsan

2009-02-10 @ 00:17:18
Mikaela

Skönt att du börja få lite mer energi till att jobba....som annelie säger det piggar nog upp även om man mår illa! Hoppas allt annas är bra och att du haft en skönt helg Kramis

2009-02-10 @ 09:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0