Rihanna

Sov knappt något inatt, mådde piss när jag skulle jobba så jag är hemma idag. Typiskt när man väl kommit igång. Men imorgon SKA jag jobba. Får proppa i mig fler tabletter bara.

Ni har väl inte kunnat undgå att höra om Rihanna och hennes pojkvän Chris Brown. Jag gillar Rihanna stenhårt, och jag har även gillat Chris Brown.... men nu vet jag inte. Om det stämmer det som sägs, att han har misshandlat henne så hon fick en bruten näsa och blåmärken i pannan, då är han inte värd mycket i mina ögon längre. Att han sjunger OCH dansar som en gud spelar ingen roll om han är ett svin. USCH! Så dagens inlägg tillägnar jag Rihanna, stå på dig!




På MTV har de spelat Rihannas videor hela morgonen och håller fortfarande på. Bra MTV!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0