o maj gaaad...

Det där med att gifta oss tog visst folk på sjukt allvar! Jag vågar knappt skriva saker här längre, det sprids runt Nybro som en löpeld!!!

Folk kom fram och sa "Grattis Danne! Va roligt!".. Han bara, whaaaat??? Hahaha.....

Hysteriskt roligt faktiskt....! Daniel är nog den enda jag känner som INTE läser min blogg...

OK SÅHÄR LIGGER DET TILL:
JA, vi har pratat om att gifta oss nästa år, men INGET är bestämt! Vi får ju se hur det ligger till ekonomiskt och sådär. Jag upprepar, INGET ÄR BESTÄMT. Så nu kan ni stoppa ryktet om bröllop tills ni får en inbjudan, för då är det förmodligen ganska säkert hehe... Det är skillnad på "Vi VILL gifta oss nästa år" och "Vi SKA gifta oss nästa år"

Hahaha, jag tycker ändå det var så roligt... att så många sa Grattis till Danne igår och han fattar nada... hahaha.....

Tack Emelie och resten av tjejgänget för en supernajs tjejfest! Jag är gärna med fler gånger =)
Det blev 29 sen och det var najs också. Vi mötte upp grabbarna innan vi gick dit. I början var det lite dött, men sen fyllde det på med folk, kul..! Jag hade velat haft bättre musik och fler folk på dansgolvet, annars har jag inget att klaga på =)
Lyckad kväll!!! =)

Lägger upp lite bilder senare. Nu ska vi gå och hämta bilen, sen hämta en grej hos Eve å henke och sen åka till K-valla en sväng! Lovely weather...!

//E


Kommentarer
Emelie

Du kan väl höra av dig om du vill hämta din vinare (alkoholfria) eller om jag ska ge den till Annelie, så att hon kan skicka den vidare... Kramar

2009-02-28 @ 17:33:50
URL: http://enongoglola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0