Lite nostalgi


Igår ÄNTLIGEN köpte vi en skrivare/scanner/kopiator! Blev en Epson, svart och fin... funkar kanon!

Så nu har jag scannat in lite gamla bilder som jag hittade. Men jag hittar inte mina fotoalbum, det oroar mig. Men här kommer lite old pictures....


Här går jag på lågstadiet och min kusin tar kort när jag hoppar från en bänk i skolan. Jag ser så glad ut! Haha... Behöver jag säga att min mamma valde kläder till mig vid den här tiden? =P


Jag och mina bästa vän Emmelie bakar pepparkakor och lussekatter. Hennes syrra Jossan fick stå vid en egen bänk hehe...


Här är jag och Emmsan på väg till Stockholm och globen för att se Backstreet Boys. Vi försöker roa oss längst bak i bussen =)



Kommentarer
Emmelie

Nämen, kära tiders vilka kort:-) så söta vi va. Å Backstreet Boys resan, de har jag många kort av i mitt fotoalbum, men strippsen i näsan är ju en klassiker! Jag tänker på ett kort som skulle passa in här, när du å jag åker någon paraply-karusell på ölands djurpark!Festligt värre:-) Nu är klockan mitt i natten å jag sitter å äter en stor tallrik mé glass, maränger o chokladsås...mums!

Take care my love/ Emmsan

2009-02-06 @ 00:02:22
Annelie

hihi vilka roliga kort.. man såg på alla kort att det var du.. Krama

2009-02-06 @ 07:45:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0