Home sweet home

Efter den misslyckade Thairesan har jag blivit väldigt hemmakär! Just nu känner jag att jag ALDRIG vill lämna Sverige igen! Men det kanske ändrar sig så småningom. Men aldrig mer Thailand, jag kommer inte kunna njuta av det landet mer. Its a shame!

Dagens to do list:
Apoteket
Handla lite på Willys
Diska
Kanske sola
Lång dusch med hårinpackning och grejer
Och om jag orkar, STÄDA... men  det kommer jag skjuta fram tills på lördag, det vet jag ju redan :P

Igår ringde Therese, min gamla sommarjobbskompis. Har inte pratat på några år tror jag! Hon pluggar till journalist i Kalmar nu och ville använda mig som intervjumaterial =) Ett skolarbete. Hon ska göra en personprofil tror jag det hette, en ganska stor intervju och så bad hon mig att vara personen som blir intervjuad. Kul ju! Den blir förmodligen inte publicerad nånstans, men kul ändå! Så på söndag kommer hon hit om inga hinder dyker upp.

Dax att ta tag i ännu en dag!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0