Hmm...

Idag har jag "mensvärk"... blev såklart orolig så har suttit och lusläst alla forum om det på Familjeliv.se. Känner mig lite tryggare nu, verkar vara livmodern som tränar inför förlossningen och att den växer. Någon av er mammor där ute som varit med om detta?

De första 2 veckorna efter att jag får veta att jag var gravid så hade jag "mensvärk" också, men det har jag hört av många att det var helt normalt och detta verkar ju vara normalt också, så bäst att inte oroa sig!

Har börjat med städningen idag med! Och diskat ännu mera. Disk tar ju ALDRIG slut, blir ständigt mer och mer. Gjorde ett avbrott för att göra chokladpannacotta med jordgubbsås! Hade grädde som går ut imorgon så var ju tvungen att använda den... ska bli gott att njuta av sen. Jag får ta det som en belöning för städningen! =)

Nu ska jag vila en liten stund och sen fortsätta städa.. ikväll blir det party!
//E



Kommentarer
Mikaela

Hej gumman! Jag hade det lite då och då ibland några ggr per vecka. Helt normalt, det är livmoden och magen som växer =)



Pussar

2009-02-27 @ 12:59:32
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Emelie

Hade också det... Fast mest i början. Inget att oroa sig för ;) Syns ikväll!!

2009-02-27 @ 15:31:58
URL: http://enongoglola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0