Hemma igen...

...efter en snabbvisit i Hultsfreds kommun!

Träffade lilla bebben igår, han var sååå liten =) Och Frida, Fredrik och lilla Signe var ju där med och Signe höll igång och dansade och busade... riktigt söt liten tjej! Tyvärr så glömde jag min kamera så det blev bara kort med mammas antika kamera, synd synd...

Idag träffade vi pappa en stund.. sen fick vi god middag hos mor innan vi var tvungna att åka hemåt. Daniel får ju inte missa sin simskola hihi.... tog med mig en cykel hem så nu har jag äntligen en tjejcykel i min storlek! Har cyklat runt på en herrcykel med alldeles för hög sadel, livsfarligt... måste nog byta däck på den, men det är ju en bagatell =)

Vi struntar i att kolla på 4an, vi kom fram till att vi inte behöver mer än en trea. Så ikväll ska vi kolla på en trea istället....I PARADISET!!! Jag vill inte bo där... men det var lite i utkanten, lite mer mot stan och inte mitt i smeten...så jag ger det en chans! Hellre Paradiset än Kungshall... återkommer om vad vi tyckte!

Nu ska jag vila en stund...!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0