Galen i glass

Idag är det premiär för GB´s nya glassar! Jag älskar glass! Men jag tycker det är fasligt dyrt. Men på sommaren så får man faktiskt unna sig det. Jag försökte välja ut en favorit bland de nya, men jag kan inte välja! Jag har ju inte smakat, men när man läser om dom blir man ju sååå läskad.

Tror att min topp 3 lista blir denna:
Cornetto Frutti Disc- Inspirerad av receptet på cheesecake!
Calippo Refresh- med smak av citron och ananas! (obs obs obs. Jag har aldrig förut gillat citron glass eller calippo! Men jag lovar, den ser så läskande ut!
Solero- bananglass med överdrag av jordgubbs och tranbärs sorbet! (Endast 99 kalorier)



Kommentarer
Mikaela

Hej =) I natt har jag varit feber fri =) Men har hosta än =/ Glass är alltid gott...ses kanske i kväll då =) PUSS så länge

2009-02-27 @ 09:24:11
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0