v.38 plus 5

Hemma från Öland nu. Gutt att ha stugan att åka iväg till, men nu var det rätt skönt att komma hem. Ska försöka få det fint här i veckan så man kan känna sig helt hemma. Längtar sååå tills Daniel har semester.....orkar inte fixa allt själv... det är ju lite förberedelser kvar.

Är VÄLDIGT trött på att vara gravid nu. Fy tusan... ska bli gutt att bli av med magen, svullna fötter, vader och händer, tröttheten och känslan av att vara varm heeeela tiden.... blir ju deppad med, man kan ju inte göra nånting. Börjar jag packa upp en kartong så blir jag yr och trött efter 10 minuter och måste vila. Sen kanske jag tänker att jag vill ut i skogen och plocka lite kantareller...hmm...inte ens lönt ju! Usch, va tråkigt detta är! KOM UT NU LILLA DUUU!!!!!!!!!

Har hänt lite skumma saker på senaste, men vet inte hur mycket jag ska skriva... jag är glad att jag har Nemo i alla fall, han är min lilla skyddsängel =)

Nehe, en dusch och sen får jag se vad jag orkar ta tag i ikväll. Nu vet ni att jag lever och jag har INTE blivit morsa än. Tyvärr.

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0