Varit hos barnmorskan

Nu har jag varit hos barnmorskan, förhoppningsvis var det sista besöket, men fick ett till inbokat på måndag om jag inte fått föda innan dess. Men det hoppas jag verkligen, men börjar tvivla starkt nu... usch, jag blir helt deppad! Och den 12 har inte ens varit än.

Det är ju inte bara kroppen som är stor och klumpig och jobbig, man är ju helt koko på insidan med. Jag gråter för allt nu och är överkänslig. Jag vill bara bli mig själv igen... please?

Och Daniel skulle vara ledig.... idag åkte han till jobbet ändå. Men han skulle bara vara några timmar och visa vad han hade gjort så nån kunde ta över hans jobb.... meeeen, han stannar hela dagen fick jag veta nyss.... sånt gör mig ju bara mer ledsen! Im a wreck....

Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att detta ska vara över!!!!!!!!!!!! Jag kan inte förklara hur jobbigt jag tycker det är. 8 månader gick riktigt fort, men den sista har varit den segaste månaden i mitt liv.....

....................................................................................

Idag vägde jag 66kg (gått upp 19kg sen invägningen, 16 från normalvikten)
Magen mätte 37 och bebbens hjärtslag låg på 150-160

Nu ska jag vila en stund, sen hoppas jag att J kommer förbi en sväng. Byebye...//E


Kommentarer
Johanna Roos

Ja tänker på dig... tänk att det inte är långt kvar nu... o att du har nåt underbart att se fram emot.. inte många dar kvar me det tunga... Lycka till! kramar från Johanna

2009-08-10 @ 19:13:20
URL: http://jojoroos.blogg.se/
Anonym

ojojoj har du fått bäbis nu??

2009-08-11 @ 21:30:28
Matilda

ojojoj har du fått bäbis nu? Man blir ju orolig nu när det är så nära och du inte uppdaterar. Jag väntar med spänning. kram kram

2009-08-11 @ 21:31:57
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0