Sorry to dissapoint you...

Men den har inte kommit än!

Tack alla söta för era inlägg, ni är supergulliga....!

Igår började värkarna lite försiktigt på eftermiddagen hos Hannah och Jonathan, men sen under kvällen blev de tätare och ondare... har knappt sovit en blund inatt, haft värkar och legat och tryckt på knappen på tensen hela tiden känns det som... men neee.. inte nån bebis som känner för att titta ut!

Imorgon är det torsdag och jag går in i v. 42.... (This sucks!)
Men då ska vi in på Ultraljud och kolla så allt är ok med barnet, och mig antar jag. Är det bra så får vi åka hem igen. Är något fel så blir jag inlagd och igångsatt.... annars får vi vänta tills på lördag. Men det är ju inte så långt kvar till lördag nu! 
Tiden går ju fortare när man träffar folk och är lite social... men man känner inte för så mycket just nu bara... jag känner mig trött, tråkig, ful och orolig för att typ vattnet ska gå hemma hos någon! Så det blir inte så mycket umgås... hoppas folk har förståelse för detta. När allt detta är över är ni såklart välkomna hit och titta på vår lilla ängel och umgås med oss! =)

Nu ska jag vila lite efter min sömlösa natt...//E


Kommentarer
Annelie

I love u babe! Du är så stark!!

Puss

2009-08-26 @ 17:26:31
Evve

Ja då blev det inte den 24 då som Petter gissade på! Tänker på dig flera gånger om dagen! Är inne på webbisar hela tiden för att se om det kommit någon lite bebis. En gissning, det blir en tjej, ca 3500g, 50 cm lång... Kram Kram

2009-08-26 @ 21:27:35
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0