Onsdag 5/8

Inatt sov jag knappt något. Det har värkt och hållit på i magen hela natten.... trodde jag skulle få åka in ett tag, men det är ju inga riktiga värkar med några minuters mellanrum tyvärr, så det är bara att stå ut lite till! Snart händer det väl =)

Var en snabbis hos Hannah och Jonathan igår kväll, fick supergoda kakor....! Sen fick vi bråttom ut till "skogen" för Daniel och hans pappa har en massa projekt på gång. Där träffade jag min Nemo som blev superglad att se mig =) Sen fick vi goda varma mackor med färska champinjoner på...gott!

Danne gick upp vid 4 idag för han vill jobba in fredagen. Fattar inte hur han orkar jobba så mycket och sova så lite. Jag sov inget inatt knappt och gick upp vid halv 5, men jag kan ju gå och vila när jag vill. Det kan ju inte han! Min älskling... snart är han ledig i alla fall.

Som sagt gick jag upp halv 5 för det gick inte att sova. Använde tensen lite och det hjälpte. Sen åt jag en macka och tog bilen ut och tankade. Sen testade jag mitt nya bankkort i bankomaten, men det funkar inte. Fattar inte varför, men jag måste väl gå in på banken och härja om det igen då. Åkte hem och duschade. Satt lite vid datorn och tv:n, sen började klockan närma sig 7 då Willys öppnar. Så jag tog cykeln dit och handlade lite, kylskåpet var ganska tomt! Fyyyy tusan... jag hade ju tänkt cykla hela dagen idag för att få igång förlossningen, men tror inte det va.... gjorde rätt ont! Jaja, sen åt jag lite frukost och kollade MacGyver haha.... sen blev jag trött och la mig runt 8. Vaknade vid halv 11 av att Danne ringde och strax därefter kom Anders och ringde på, så nu är jag vaken igen och ska ta tag i sovrummet! När dagen är slut ska det vara fint där inne.....det är målet =)

Hej så länge! //E


Nemo och Leo sover i soffan. Mysigt ju....!


Kommentarer
Mikaela Svarar

Hej Emilia =) Vi åker på lördag och är borta i två veckor! Är tillbaka den 23/8. Hoppas du mår bra...kommer tänka på er vi är utomlands och ha lite kolla på Webbisar även om jag är skit kass på det! Men ska försöka ha utkik =) Du är stark så allt kommer gå jätte bra! Marcus och jag pratade här om kvällen och han tror det gömmer sig en liten pojk och jag häller mig kvar till en flika! Fast sånt är så svårt...gå bara efter känsla för det andra funkar aldrig! och du...jag tror faktisk bebisen kommer komma någon gång runt den 8-9 el det jag känner mest för 19 el 20 det är också något jag bara fått för mig=) Det kommer gå jätte bra och jag kommer se farm emot att träffa er efter resan...för då får vi hoppas bebisen är ute ;) Tror i alla fall att du skulle vilja det..thithi



många kramar från oss

2009-08-05 @ 19:43:51
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0