Nehe

Den kom inte inatt, blev inte som jag trodde. Nu känns det som att det kommer ta 2 veckor till innan den vill komma ut... gah! Jag blir så trött.

Var till och med ute iskogen en sväng igår och plockade blåbär, trodde det skulle få igång att! Men icke...

Igår köpte vi lite babylakan och påslakan som jag håller på att tvätta nu. Så söta =)
Igår morse sorterade jag vår stora tvätt i typ 6 st stora högar sen skötte Danne all tvättning, han hade till och med manglat lakan! Blev impad, skulle jag aldrig få för mig haha.... sen kom farmor Gerty på lite fika, trevligt.
Efter det åkte vi till Kalmar och shoppade lite grejer då, och lämnade tillbaka sånt som blev över från renoveringen. Bilen började krångla och jag fick nått slags panikångest... den gasade av sig själv liksom, bara rusade! Usch... jag tänkte bara "Hur ska vi komma in till bb inatt om bilen inte funkar???!!!"
Jag var nära att gå ur bilen och börja gå. Den stannade ju ett par gånger med....skitbil, alltid nått fel!

Vi tog oss i alla fall till K-valla och Daniel fixade till bilaset så nu funkar den igen. SKÖNT!
Vi stannade där hela kvällen. Blev blåbärsplockning med Denise och sen grillning, sååå gott.... och skoj :)

Idag har Danne migrän stackarn.. har inga planer för dagen mer än att städa iordning lite, så mycket man orkar. Ikväll blir det lite mini kräftskiva med goda vänner, najs :)


Danne och jag på Hultan. Vi kände oss sååå muppiga, vi hade köpt tältstolar i barnstorlek och hade massa regnskydd på oss och vi kunde inte sluta skratta åt oss själva... vi såg för nördiga ut haha =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0