Idag är det den 12 augusti

Och jag ska föda barn idag. I alla fall enligt almanackan =P

Så kommer det förmodligen inte att bli. Endast 5 % föder på det utsatta datumet så man ska inte fokusera på det, men alla runtomkring gör ju det och nu får man sms, samtal och mejl varje dag med frågan " Har du blivit mamma än?"

Så här kommer svaret. NEJ, inte än.

Inatt hade jag dock riktiga värkar och jag mådde inget vidare. Ville bara kräkas, men hade ingen ork, så jag satt på uteplatsen kl 1 inatt och "andades"...... jag hoppades verkligen att det skulle fortsätta och bli ännu värre! Men icke....

Daniel var en klippa och baddade mig med kalla handdukar för jag var ju helt supervarm. Det hjälpte mycket... sen har han varit så go idag och fixat en massa så jag ska slippa :) Tack för att du är hemma!!

Later! //E


Kommentarer
Annelie

stackars lilla...

Hörde av Danne att du mår dåligt igen... Tråkigt... Ses sen... Krama

2009-08-12 @ 11:10:03
Matilda

haha nej det är inte utspädd mjölk. Proviva smaken heter gul kiwi och mangostan, det är det nya sommarsmaken. Hur god som helst men ser som sagt lite svag ut i färgen. Annars brukar det vara mangosmaken som slinker ner.



Bra att du håller mej uppdaterad, sitter och är alldeles nervös för din skull hela tiden.. haha mest nervös är jag att du ska föda men att jag inte får reda på det. För jag vet att allt annat kommer gå hur bra som helst! =) Nu ska jag jobba lite kram kram.. kul att du tycker det är kul att jag skriver igen..hmm många "kul"...

2009-08-12 @ 11:35:52
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Matilda

ps en sista magbild skulle vara kul att se..

2009-08-12 @ 11:37:05
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0