SUNday

Igår blev det stugan för första gången i år, älskar det stället... för några år sen brydde jag mig inte och tyckte att vi kunde sälja den. Men neee...jag vill ha kvar den! När man bor i lägenhet så är det så skönt att ha ett ställe utan grannar tätt inpå som man kan åka till när man vill och bara ta det lugnt, klippa lite gräs, kanske plantera lite blommor eller varför inte ta en runda till beachen....=) Love love love love!

Fast igår så var det ju mest vårstädning som gällde. Mamma, Emmy och Ellen kom dit och så var det jag och Danne. Men blev ju lite fikapauser, of course ;)

När vi kom hem till Nybban så var det ju cruising i stan. En miljard raggare med sina bilar... men vi kom i alla fall hem, trots bilköer och idioter mitt i gatan....
Duschade och bytte om, sen lyckades vi åka bort till Marcus, Mikaela och John. Grillade lite på gården sen satt vi uppe på balkongen och käkade, riktigt najs.
När vi skulle hem höll jag på att frysa ihjäl, var bara 3 grader.. jag körde... när vi kom till Kristallen så är det idioter överallt (Raggare).... alla bara stod mitt i vägen och bilar stannade hullerombuller...jag med mitt uthålliga humör också! Blev totalt vansinning, men vågade inte tuta för då skulle de säkert rycka upp dörren och slå en eller slå sönder bilen... de är ju helt puckade. Jaja, till slut kom vi hem i alla fall.... SKÖNT.

Amerikanska bilar- I LIKE
Raggare- Kan dra nånstans....grrr.... sluggon!

Idag ska jag nog träffa Jenny, var riktigt länge sen nu! Hon har ju inte haft det lätt på senaste tiden. Men hon ringde igår och ville se min mage hehe....så vi får väl ta en fika eller nått!

Ikväll blir det nog sova med Nemo igen och imorgon ska jag till MVC!
Ha en solig söndag...! /E


Kommentarer
Mikaela

Tack så mycket för igår...super trevligt! Få vi göra oftare tycker jag! Ni kan väl fundera lite på midsommar om ni vill hänga med =P



Kramis

2009-04-26 @ 20:19:34
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0