Påsk

Nu är det påskveckan. Tiden flyter på som vanligt! Sommaren är här när som helst. Jag har helgerna och vissa veckor bokade ända fråm till augusti känns det som... men det är härligt. Jag längtar som en tok till stugan... synd att inte vattnet är igång, annars hade jag åkt upp själv den här veckan och bara njutit av alla vårblommor och lugnet där uppe... men får stå ut ett par veckor till, för sen ska vi upp och vårstäda! =)

Helgen har varit kanon. Det fina vädret gör ju att man håller humöret uppe med. Fast igår bevisade jag för mig själv att jag gått från kort stubin till INGEN stubin alls... var på toppenhumör och höll på att byta till sommardäck när en skruv helt plötsligt inte ville gänga sig fast....ojojoj, jag exploderade direkt... tur att Daniel kom nästan direkt, jag hade tankar på att kasta alla verktyg åt skogen och repa sönder hela sidan på bilen med den där skruven haha..... MEN JAG HAR LÄST OM DET HÄR OCH DET ÄR HEEEELT NORMALT ATT VARA SÅN HÄR NÄR MAN ÄR GRAVID....JAG KALLAR DET HORMONHÄXA! ;)

Årets första grillning hade vi i lördags på Jimmys balkong. Very nice... att det kan va så himla gott med grillat alltså....mmmmm yummie!



Igår, efter en heldag i Kristvallabrunn, åkte vi till Hannah och Jonathan. Känns som vi åker dit varenda söndag kväll hehe... men det blir ju alltid ett så bra avslut på helgen =) Köpte med oss chips och cola så kollade vi lite Wipeout och Sanningens Ögonblick...ojojoj, vilka blåsta människor som ställer upp i det programmet... men man kollar ju på det, så antar att det blir bra underhållning...?

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma. Det är riktigt ordentligt äckligt alltså... men nu ska det bli rent och snyggt!
Ha en fin måndag! //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0