Lisbet Salander



Den andra filmen i Millennium-trilogin, "Flickan som lekte med elden", går upp på biograferna den 18 september. Två månader senare, den 27 november, har den sista delen i serien, "Luftslottet som sprängdes", premiär. (msn.se)

Jag har snart läst ut boken, har bara 2 kapitel kvar, men jag vill inte läsa ut den! Den är sååå bra så jag vill inte att den tar slut.... men jag har ju lånat den tredje boken av Annelie med så jag har ju den att ta tag i.

Jag tycker Lisbet Salander är grym. Och Noomi Rapace gör verkligen hennes roll perfekt...  Stieg Larsson var en riktigt bra författare. Synd att inte fjärde boken hann bli klar innan han dog =(

Idag: Tvätta, köpa möbler, gå till "Daggan" och mäta lite väggar så vi kan köpa tapeter, Handla, laga mat, storstädning på dagis och sen ut till Nemo!

Byyyyeeee!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0