halvdag

Gick upp vid 4.00 och började jobba vid 5.00 idag :) Men nu är jag klar för dagen, så himla gutt....

Ska kanske ta mig en tur ut på stan och se om jag hittar några vår-sneakers som inte är allför dyra. Slängde ju mina gamla, de var vita från början men nu var de grå och sulan hade lossnat på ena foten och de såg riktigt hemska ut. Så jag tycker jag förjänar ett par nya....särskilt nu när jag jobbat så duktigt =)

Annars då?
Jag längtar till helgen! Tänk om det är såhär varmt och soligt då, då kanske man kan grilla??? Vore ju underbart....

Imorgon ska jag till BM en sväng. På tiden! Tycker jag... då kanske man får veta om  det blir nån föräldragrupp snart och lite annat man undrar över.

Nehe, lite käk vore inte fel nu...ha det!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0