good and bad

Först lite gnäll! Inatt har jag knappt sovit något.. vaknade vid 1-halv 2 av att ryggen värkte så in i den! Måste va den där ichiasnerven... för det började runt korsryggen eller vad det heter och sen strålade det upp på hela högersidan av ryggen och ner i hela högersidan av benet! Kan inte förklara mer än att det gjorde SJUKT ont och jag kunde inte ligga ner.
Visste inte vad jag skulle göra så jag började göra stretchövningar på golvet men magen är ju så stor nu så jag kunde inte göra de vanliga....
Stod ute i köket och sträckte på mig och höll på hur länge som helst, ville ju inte väcka Danne heller. Vet inte hur länge jag försökte få bort smärtan på det sättet, men till slut pallade jag inte längre och bara började tjuta.... provade att lägga mig igen men det gick inte. Upp igen och gå.. kändes lite bättre när jag gick runt, men kund eju inte gå normalt. Sen tog jag en värktablett och väntade på att den skulle börja värka...till slut avtog smärtan och jag kunde gå och lägga mig. Fick ju sjukskriva mig från jobbet idag för jag har ju fortfarande ont och har knappt sovit...=( Usch!

Ok färdiggnällt!

Ja Matilda, kolla upp Bauhaus!!! Vore ju kanon med 10% =)
Det blir nog grillning både denna och nästa helg Annelie! Vi kan inte hålla oss hehe.. =)

Jag vill städa upp här hemma idag, får se hur mycket jag kan göra. Ska inte göra några tunga lyft i alla fall....

Ha en fin fredag! //E


Kommentarer
Matilda

jag har letat som en galning på jobbet efter pappret men inte hittat det och ingen på jobbet vet vad jag snackar om. Tydligen hade ingen lagt märke till det, så tyvärr vet jag inte när det gällde.. sorry! :(

2009-04-03 @ 17:37:59
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0