Flytta ut nu då...

Halloj... Igår spenderades största delen av dagen i Kalmar med systrar och lite med mamma. Det var soligt men blåsigt (som vanligt i kalmar, blåser ju jämt!). Men var kul att gå och TITTA på allt nytt. Jag har ju inte varit på shoppingrunda i Kalmar sen i november tror jag... så det var ju lite nytt att se! Men som sagt jag bara TITTADE, köpte ingenting. Jo, en Cheeseburgare =P  Jag gick istället och tänkte "Barnvagn, bilstol, blöjor, barnkläder....." Inte shoppa nu, inte shoppa nu.... och det funkade ju =)

Emmy köpte en jättesöt studentklänning! Massa spets...superfin!

Idag ska jag ha en Niccie dag. A är på kurs hela dagen och F jobbar ju. Så jag har planerat in värsta långrundan innan vi ska gå hem hit och vila oss =) Tvivlar inte på att Niccie orkar, frågan är väl om jag gör det haha.... jag blir ju andfådd för ingenting och igår fick jag be syrrorna vänta på mig för jag var typ en meter efter hela tiden, kan inte gå alls fort =P
Plus att jag är konstant kissnödig. Helt otroligt att man kan kissa så ofta. Om jag ska iväg så kissar jag det sista innan jag går, men när jag gått nerför trappan och inte ens lämnat innergården så är jag redan kissnödig! Lite jobbigt i vissa situationer. Så det får bli en skogspromenad så man i värsta fall kan sätta sig i skogen haha.....

Min högsta önskan nu är att Damen som bor i lgh vi ska ha flyttar ut så fort som möjligt... för det är det största stressmomentet just nu. Vi måste ju bli klara där med golv och tapeter innan vi flyttar in. Blir så jobbigt annars! Flytta uuuuuut lilla tanten.......!!!!


Niccie. Smile for the camera =)

//E


Kommentarer
Annelie

Tack för all hjälp idag! Du är en ängel! Var hemma kl 21 ikväll... Kramar

2009-04-17 @ 21:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0