En del kvar...

Precis när jag tänkte gå ut på stan förut så behövde Annica hjälp med Nemo, så han fick va här i lägenheten medan hon handlade. Han blev orolig och gick bara runt och gnydde... jag visste inte vad jag skulle göra! Sen hittade jag ett litet gosedjur som han blev helt galen på och började leka med.... efter det var han helt slut och somnade hos mig i soffan, skönt =)

Nu har jag hunnit med lite ärenden, men har några kvar! Har fixat supergod lunch med..blev inspirerad av Viktväktar paret igår kväll hehe...så nu blev det tonfisksallad! YUMMIE!

När jag var hos BM i måndags så visade det sig att jag har riktigt dåligt blodvärde... en förklaring till min trötthet och min yrsel förmodligen. Har nästan svimmat i trappan och på kvällsjobbet... så nu har jag ökat dosen med järntabletter. Får hoppas det hjälper. Annars såg det bra ut. Magen mätte 23 cm, låg exakt på linjen så det var ju kanon! Och det lilla hjärtat pumpade på, 149... =) Snart börjar föräldragruppen med. Får se hur det är!

När det gäller min vikt är jag såååå fjantig... jag är gravid, då ska man gå upp i vikt! Ändå HATAR jag att väga mig nu. Men jag får tänka att det är barnet som går upp i vikt.... trodde inte att jag skulle bry mig så mycket, men usch så fjantig jag är! Jag vet ju det. Bara att skita i såna där tankar och njuta av att jag mår bra =) Illamåendet kommer ju ibland, men inte alls lika jobbigt som förut och jag klarar mig utan tabletterna, vilket känns riktigt bra.

Nehe, fixa lite mer grejer... sen blir det grillning ikväll i Fidde och Annelies nya fina hus som äntligen är klart! =) Härligt!

Love E

Nemo´s favorit, som egentligen är Lotus leksak tror jag.... större än sig själv hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0