avgiftning 2

Igår slutade jag än en gång med mina knarkpiller Lergigan comp. Dagen gick hur bra som helst. Var ute med Niccie i 3 timmar! (bilder kommer).

Men när kvällen kom började huvudvärken. När Daniel gick och la sig mådde jag piss. Han somnade såklart direkt och jag ville inte ligga och gnälla, han kan ju inte göra något ändå. Mådde riktigt illa och hade värk från fötterna upp till huvudet...värst var ju huvudet. Lyckades somna några timmar men vaknade vid 3 tiden och trodde jag skulle sprängas i bitar. Gick upp och drack vatten och tog en värktablett. Jag ville bara kräkas men samtidigt inte.... jag såg inte normalt även att jag tände lampor. Allt var suddigt. Riktigt läskigt alltså!

Somnade med hjälp av värktabletten. Daniel åkte iväg vid 8 och hjälpte Hannah och Jonathan att flytta. Jag kände att jag lika gärna kunde ligga kvar och vila ut, hade inte varit mycket till hjälp ändå! Klev upp runt halv 10 och kunde äta lite frukost. Började känna mig ok så jag fick skjuts bort till huset och så fick vi flyttgröt och det var massa folk där. Började känna att huvudvärken kom tillbaka.... men vi tog i alla fall med oss farmor till vitsippestället (bilder kommer), och sen åkte vi förbi Lamme i Trekanten och fick såklart lite gott fika och satt och njöt i solen... på vägen hem började jag må jätteilla igen och när vi väl kom hem så la jag mig direkt. Nu har jag mått piss i några timmar...

Snart blir jag upphämtad, då blir det grillning på Östgötagatan. Har fått i mig en macka och en värktablett. Hoppas jag pallar kvällen. HATAR ATT MÅ SÅHÄR!!!!!!

Men jag vill inte vara beroende av de där pillerna längre. Så jag SKA stå ut.

Imorgon kommer jag vara lycklig hur jag än mår. Varför får ni se imorgon =)

Ha en bra kväll och njut av att vara friska!!! //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0