Nightmare

På lördag ska jag ha lite tjejkväll här hemma och inatt drömde jag mardrömmar om det... haha...

Drömmen:
Alla tjejerna kom i tid utom Annelie som kom en halvtimme för sent. Vi satt vid bordet och vissa höll på att somna av tristess!... Jag hade inte köpt hem NÅGON mat alls... alla hade skittråkigt haha... Annelie undrade vad som var fel när hon kom in. Då säger jag: Jo, kom på att vi kan ju åka och köpa 2 köttfärspajer hos Henke Tagesson!... (hahahaha) Jag och Daniel köpte en hos honom i söndags och den var god! Eve, kan inte du åka och köpa det? Då skickar Eve iväg en tjej vi kallade för Jossan som var synskadad! En synskadad människa tog bilen och skulle hämta 2 köttfärspajer!

Hahaha... vilken sjuk dröm.... =)

Hoppas det blir bättre än så på lördag hehe. Har skrivit en lista, men får kolla igenom den lite mer så jag inte glömmer köpa något! Ska bli superskoj!



Kommentarer
Mikaela Kronberg

Det va en lustig dröm det..hehe det blir säker jätte bra gumman =)

2008-09-18 @ 10:49:49
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

haha den var bra den!! Jag ska försöka komma i tid ler Kommer då kanske nån min innan t o m.... ;)

Jag som HATAR o vara försenad!

Men du, vi skickar ingen synskadad till o köra

Längtar tills imorrn!!

Puss o kram

2008-09-19 @ 07:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0