Jerry jerry jerry!!!

Jerry Springer show...vilket sjukt program det är...!

Fick veta att jag börjar tidigt imorgon. HALV 6!!! Hur ska jag orka detta? Ska till Alstermo och städa. Mitt ute i ingenstans helt enkelt. Får se hur det blir. Heldag, fast när man börjar så tidigt så borde man ju sluta runt 2 tiden... får se! Och D ska jobba som vanligt mellan 7-4, sen ska han hem hit och äta och sova ett par timmar, sen ska han iväg igen och jobba natten! Lilla gubben... men sen ska han sova förmiddagen på onsdag, sen har vi 1,5 dag ihop! Om jag inte jobbar ska vi till Kalmar och handla för våra presentkort, sen gå på bio på kvällen... hoppas jag inte jobbar hihi :)

Nu ska jag ner och hänga upp tvätten. Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0