Dumb Blonde

Jag är helt slut vid det här laget. Gick upp vid tjugo i fem i morse. Där ljög jag. Jag hade klockan på tjugo i fem, men jag snoozade till 4 minuter i fem. Men sov asdåligt för jag var så rädd att försova mig!

Hannah ringde och ville att jag skulle följt med till öppna förskolan för de skulle ta kort på Elias där(?), men jag jobbade ju. TYPISKT!

Nu har jag fått mina favoritprodukter till håret. Vill verkligen tipsa om ett bra märke på shampoo, balsam och inpackning. TIGI. Mina favoriter är serien Bed Head Dumd Blonde.

 

Bed Head Dumb Blonde shampo

-

För alla hår som är trasiga & överpreparerade. Proteiner bygger upp och stärker ditt hår. Lika bra på blonda som mörka hår.



Bed Head Dumb Blonde contitioner

-

Proteinrikt balsam som bygger upp skadat hår. Kan även användas som inpackning.



S-factor Silky Smooth moisture serum

En vetenskaplig blandning av ingredienser som
vårdar fjällskiktet, skyddar mot skador från miljön
och värme, samt upprätthåller fukt och balans i håret.




 



Kommentarer
Matilda

vilken tur att jag köpte just det schampoot och balsamet i jumboförpackningar i amerikat då! =)

2008-09-26 @ 13:43:10
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0