Useless

Känner mig helt värdelös när man mår såhär. Orkar inte göra nånting, för står jag upp i mer än en halv minut mår jag jätteilla, så jag ligger här hemma och slösar bort mitt liv känns det som! Tänk när man gick i skolan, vad glad jag var när jag var sjuk då... slapp skolan, mamma skämde bort mig med saft och glass, hon visste precis vilken saft jag gillade mest och vilken glass som var favoriten!

Men nu är man vuxen och här finns ingen som kommer med saft eller en kall handduk att lägga på pannan...

En rolig sida ni kan gå in på är Yearbookyourself.com
Såhär kanske jag hade sett ut om jag var ung 1952!

Snygg va hahahaha.....

Nu ska jag vila igen....bläää


Kommentarer
Annelie

Åh vad söt du e som 50-åring!!

Krya på dig!

Pussa

2008-10-03 @ 15:25:26
Matilda

haha snygg!.. krya på dej

2008-10-03 @ 17:27:33
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0