Uppåt tjack

Fick feber igår eftermiddag igen, men jag orkade inte ligga och slöa med värk i hela kroppen och må illa så jag tog 2x400mg ibumetin och en stor kopp starkt kaffe med lite Sheridan´s i. Kan säga att det gjorde susen! Vet inte om jag riskerade min hälsa där, men pigg blev jag! Hjärtat rusade och jag blev helt manisk haha... från att ha legat i soffan och knappt orkat röra mig var jag uppe och sprang, diskade, gjorde situps, dansade, rotade i garderoben och la ut saker på Tradera! Det värsta var att när jag skulle sova så hade jag fortfarande massa energi kvar så tog ett tag att somna..... men det kallar jag uppåt tjack! hahaha....


Idag mår jag bättre, men får bli en vilodag till =)

/Milla Ibumetin


Kommentarer
Annelie

Vad skönt att du mår bätte gumman!!!

Tänkte på dig hela kvällen igår!!

Puss o kram

2008-10-05 @ 15:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0