Sötast

Världens sötaste Annelie kom förbi för att låna min "dansväska" och gav mig en vas med fina blommor...  tack gumman! Så himla gulligt av dig...!

Tog en Ibumetin för en halvtimme sen och nu svettas jag som en liten gris... men det är det värt. Slipper värken och febern. Kom just på att jag lovat Hannah att baka 2 drömtårtor till deras kalas ikväll... så jag passar på nu medan jag orkar vara uppe =) Bara jag inte misslyckas nu, för då kommer jag bli helt förstörd.... men jag ska ta det lugnt så går det nog bra...

Eve kommer förbi sen, hon är också en ängel... =)

Baka och sen vila....//E


Kommentarer
Annelie

Tihi varsågod gumman! Det förtjänar du!!

Hör av mig ikväll!

Puss o kram

2008-11-01 @ 07:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0