SJUK

Jag hatar att va sjuk. Sååå tråkigt!!! Varför just denna helgen med? Men kvällen ikväll flyttar vi eventuellt fram till nästa fredag, tack gode Gud (och Annelie!)

Igår när jag vaknade hade jag skitont i halsen, men kände inte av nått annat så jag åkte till jobbet ändå. Var i Alsterbro igår också. Framåt 10-11 känner jag febern komma krypande, usch va jobbigt det är att jobba med feber alltså... sa till min arbetsledare att jag inte kände mig bra, men han trodde det var för att jag jobbade för hårt...mmmupp! Men jag jobbade ju ännu hårdare för jag ville bli klar och åka hem. Vid 12 åkte han iväg på lunch, jag stannade kvar för jag ville bara få klart allt.... sen när han kom tillbaka trodde jag att vi skulle få åka hem för dagen, men icke... då skulle vi dammsuga ALLA utrymmen så han bara behövde skura med maskin idag.... men men, vi fixade det på en timme med 2 dammsugare, men mitt huvud var tungt vill jag lova! Fick i alla fall skjuts hem till dörren...

Nu känner jag mig som ett bowlingklot med ben... skulle gått på yoga med Hanna La idag vid 11, kan man ju glömma...ååh va det suger att må dåligt! Ikväll skulle jag gått bort till Annelie och hängt med några tjejer och kanske kollat in Twentynine, nya nattklubben... och imorgon är det tjejkväll hos Evve K... får se hur jag mår då, vill ju inte smitta ner någon! Elias var med sjuk, stackarn...

Jaja, massa vitaminer och ginseng te kanske hjälper... later!

Sicko


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0