LOL

Oh my gosh... nu är jag hemma igen! Har ont i skrattmusklerna och mina käkar har nästan låst sig haha.... vilken kväll! Jag såg mest fram emot att se Björn och Måns, men tusan, alla 4 var hysteriskt roliga! Det var helt utsålt och när vi gick ut skulle de köra en show till efteråt och det var helt fullt med folk som stod och väntade... Jag är glad att jag fick tag i biljetter =)

Tyvärr fick vi inte ta kort under tiden det pågick, men fick några klick efteråt!


Nu är D kvar i Kalmar och bowlar och äter med jobbarkompisarna, sen ska de till Harrys. Jag blev lite sur för jag hade tänkt att vi skulle gått ut och käkat ihop efteråt, men jag vet ju hur han är med planeringen... i onsdags sa han -"Va?! Är det NU på fredag det var?? Då ska jag ju bowla..." Killen med noll koll! Så jag får väl va glad att han hängde med mig till Kalmarsalen hehe...

Jag ska dricka nått gott och kolla på Desperate Housewives! Addicted hehe... IDOL verkar inte roligt alls i år så jag skiter i det. Ha en bra kväll vänner!



Byebye!


Kommentarer
Annelie

Vad härligt att det var så roligt! Såg att de hade fått 5 plus i tidningen idag!!!

Söt du är på kortet!

Puss

2008-10-18 @ 09:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0