Frustrerad!

Jag kan bara inte släppa det.... hade vi varit en dag tidigare hade vi kanske fått den! Alltså, känner riktig panik inom mig....!!

Öppnade "Nybroextra" igår och ser en helt perfekt lägenhet. En trea på Hornsgatan, i stan alltså, med helt nytt skitsnyggt kök! Pris 105 000, inte alls farligt tycker jag! Och månadsavgiften var låg, bara 3511kr!!!!!

Så jag visar den för D när han kommer hem vid 4 och han gillar den med. Jag åker till Kalmar och D går in på Hammarströms hemsida igen för att boka en tid för visning....då är den BORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir så ledsen....... den var så perfekt!!! Jag trodde det var nått fel bara. Eftersom den var i tidningen igår och det stod 105 000 eller högstbjudande så trodde jag att den var ny och att man skulle hinna gå på visningen....  men nu har jag pratat med Glenn och den blev såld igår........ Ni fattar inte hur besviken jag är.....den var perfekt.....

"Vi har en till trea på g i centrum snart, håll utkik efter den...."
Den är säkert inte alls lika fin! Dumma Glenn.....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH GGGGGGGGRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte alls glad idag =( Måste sluta tänka på den, men den var ju så fin.....



Nu ska jag gå och bränna tidningen, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0