Back in town

Efter en seeeeg bussresa kom vi hem igår kväll vid halv 9 tiden. Det var en skitrolig helg! Men man blir ju lite trött med. Är inte van att bo i en 2á med 5 andra haha... men tack Elin pelin för att vi fick hälsa på dej! Det var kanon =)

Någon som har storlek 32 i klänningar? En svart snygg axelbandslös helt ny klänning från Gina Tricot bortskänkes. Endast frakt tillkommer. Blev dock ett litet hål under dragkedjan när jag skulle tvinga på mig den.. men det går att laga! =) Jag var lite väl optimist när jag köpte den, men hallå... det var inte så länge sen jag hade 32/34... men jag får väl insé att jag har blivit större, men det är jobbigt! Jag tror inte att jag kan bli så smal igen som jag var för ett par år sen, för mina höfter har växt och dom kan ju inte bli mindre... en massa kjolar, jeans, klänningar som jag har kunnat ha förut kan jag helt enkelt inte få på mig. Allt fastnar vid höfterna! Men en jobbar kompis sa att jag har blivit kvinna haha.... men jag skulle hellre vara flicka och smal resten av livet.....men sånt får man ju inte välja tyvärr!

Ska packa upp och städa lite nu. Återkommer om en stund med bananpaj receptet! Om ni tycker om friterad banan som man brukar äta som efterrätt på kinarestauranger så kommer ni granterat att gilla bananpajen =)


Love E


Kommentarer
Evelina

Ser fram emot att få ta del av receptet på bananpajen, har hållit utkik efter det på din blogg hela helgen:)

Kram

2008-10-27 @ 11:56:57
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0