Tack!

Tack för era kommentarer och försök att muntra upp mig i min ålderskris, ni är söta! Jag lovar, jag ska ta det till mig och låta det sjunka in och sen får vi se om det blir bättre hehe...

Jag är inte frisk än och jag är trött på att vara sjuk. Huvudet värker och näsan är täppt. Jag försöker att vara pigg och alert men allt jag vill är att bädda ner mig och sova tills jag mår bättre. Har fått höra idag att jag verkar borta och att jag ser ledsen ut...men det är den dumma förkylningens fel... för annars är det mesta bra tror jag.

Det enda som gnager är om jag kommer att få vara kvar på DV när de byter ägare. Och i så fall, VILL jag det? Det blir ju i så fall bara Juste och jag kvar och det är ju hela gänget som gör det kul att vara där... bläää... har bytt jobb 4 gånger på ett år...ska det bli en femte? Får väl se...

På onsdag ska jag fixa håret... klipp och färg! Har inte bestämt färg än hehe...bara velar... vill va ljus en dag å sen vill jag bli mörk och sen lite rödbrun... får se vad jag kommer fram till!

 mörk eller ljus?


Kommentarer
Mikaela

Jag tycker du passar i båda =)Du låter som mig, jag har också svårt att bestämma mig mörkt eller ljust..hehe

2008-05-05 @ 21:24:07
URL: http://mikaelka.blogg.se
Annelie

Tycker att du ser ut som prinsessan Madeline när du är blond!!!

2008-05-06 @ 18:49:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0