SOL

Va härligt det var att vakna upp i ett hus idag. Ta lite blåbärssoppa och gå ut och sätta sig på altanen med hunden vid fötterna och katterna som ligger och solar sig i varsin stol...åååh va härligt! Såna stunder gör mig lycklig!!

Tyvärr sov vi inte så bra inatt, varken Daniel eller jag, men så är det väl när man sover nån annanstans än i sin egen säng :)

Nu sitter jag hemma i lägenheten och äter frukost. Jag tänkte duscha och fixa iordning mig här så jag slipper ta med alla prylar jag har dit bort... sen ska jag mata hästarna, de 2 som är sjuka...hmm.. den ena är jättestor!! Men jag fick kasta in höet i boxarna sa Daniel haha...så det ska nog gå bra!

Morgonpromenaden med Lotus var galen. Som vanligt! Han är en vildhund... jag släppte honom lös på en åker och han drog iväg som en gepard alltså.... sen kommer han i samma fart rakt emot en! Jag skulle kunna skriva en bok om de där djuren, finns så mycket roligt att berätta, men men....ska inte tråka ut mina läsare!

Men måste bara säga en rolig sak. Leo är ju typ som en liten hund i sättet. Igår när vi lekte med Lotus och kastade iväg en leksak och han skulle lära sig att vänta på att han fick springa och hämta den, då när Lotus var lydig och väntade så sprang Leo dit istället haha....åh vad vi skrattade... haha....en katt som apporterar en leksak som är lika stor som han själv :)

NOG OM DETTA! Ikväll blir det grillning, ni som vill får komma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0