Sjukt

Hörde på nyheterna att de gripit en svetsare som hade sprängämnen med sig in på området kring kärnkraftverket i Oskarshamn.... tänkt om de inte hade gripit honom i tid? Hade det blivit ett nytt "Tjernobyl" här då? Känns ju inte särskilt tryggt. Otäckt!

Imorgon jobbar jag morgon. Sen ska jag ut på stan och hitta en present till min lillsyrra Ellen som fyller 14 på lördag. Till Emmy har jag redan fixat hiehie....! På fredag åker jag till Emmenäs till min kära familj...! Daniel följer inte med tyvärr. Han ska jobba lördagen och sen skulle de ha fest med jobbet ute i Kristvallabrunn på kvällen. Han har ju jouren med på räddningstjänsten... fattar int ehur han orkar med allt! Känner ingen annan som är så engagerad i saker som han...just nu sitter han i möte nere i källaren på sånt där HSB möte... skulle aldrig palla gå, men han vill väl ha något att säga till om :) "Han är en bra kille den där Daniel...." tihi!

Denna månaden vill visst alla räkningar komma på samma gång! BLÄÄÄ....!!!

 Ja tack!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0