Kväll

Nu har jag lekt med Leo sen jag kom hem från jobbet. Han är så kul! Blir tokig när man gömmer sig och bara kikar fram med ögonen....då smyger han och sen flyger han på en haha...  mina armar och händer är sönderrivna, men det gör ingenting för jag är så glad att han är hemma!
image88

Har köpt avmaskningstabletter idag, men Daniel får nog hjälpa mig att få i honom dom...!

Vet inte vart han är...Daniel. Har försökt ringa honom sen 5 tiden, men han svarar inte... tror inte han har övning idag... men han kanske åkte på ett larm eller nått.  Än behöver jag nog inte efterlysa honom!

Blev strömavbrott på jobbet vid 5 till 20 i 6... blev helt mörkt och tyst... och vi hade precis fått varor. Vi gick i den där trappan och sen nere i källaren, hade bara en ficklampa haha... otäckt mörkt!

Dax för kvällsté!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0